perjantai 13. syyskuuta 2013

Kuvia kesältä.

Varma syksyn merkki, ko veneitä alkaa nousee ylös. Munki "kesä"loma lähestyy loppuaan, ens viikolla takas duuniin.

Mun kesä meni lomailun sijasta duunissa kellon ympäri ja sen yli duunipäiviä tehden.


Laskettiin vene vesille ennätysmyöhään, vasta viikko ennen juhannusta.
Kuvassa siis auton ikkuna, minä, Ruusa ja sen vasta maalattu pohja, oma koira ja siskon koira. Nostettiin Ruusan vesilinjaa vähän ylemmäs keulasta ja perästä, heti näytti huomattavasti siistimmälle.


Peilikuva veneen kiillotetusta kyljestä. On muuten puisen kasin kylki.
Ps. kuva leventää. ;D



The Tall Ships Races. Kaikki päälle sata purjelaivaa kulki mun duunipaikan ohitse.



Purjelaivojen lähtöpäivänä, lauantaina, olin - ylläri - duunissa, kasien MM-skabat alko muistaakseni seuraavalla viikolla. Likka, broidi kavereineen ja äiti tuli kattomaan purjelaivoja.


Duunipaikan seinältä.



Tää foto on kyllä keväältä, tehtiin koulukaverin fiskarin Perkinsiin huolto ja asennus näyttötyönä. Ulkona (ja veneessä) oli seitsemän astetta lämmintä, näpit ihan jäässä. Voittajafiilis, oikee ala tullu valittua.


Saatiin vieraita Norjasta..


Siran vesillelaskun jälkeen ne läks Katajanokalle. ;)


Tulihan siel mökilläki oltua muutaman kerran.


Kippari veneensä, (ite tekemän!) kanoottinsa ja koiransa kanssa.
 

Veljenvaimon ottama kuva, sen mielestä mun ja systerin rakentama grilli oli jollain tapaa huvittava. Hyvin toimi !


Ei kommentteja:

Lähetä kommentti